Přednášející minulého ročníku

2014

Pavel Wimmer

Pavel Wimmer

Panelová diskuze - Nové inspirace ve vzdělávání a rozvoji zaměstnanců

LinkedIn Manager IBM Smarter University
IBM Czech Republic

Pavel Vystudoval ZČU v Plzni, UJEP v Ústí nad Labem obor Podniková ekonomika a management. V současnosti pracuje 6 let ve společnosti IBM, kde se věnuje spolupráci s univerzitami, vyhledáváním a rozvojem talentů pro IBM, její zákazníky a business partnery. V IBM se zasloužil o zavedení úspěsného programu IBM Smarter University. V oblasti mentoringu se může podělit o zkušenosti, jak velmi úspěšně propojit různé generace, jak si vytvořit supermentora ze sociální sítě nebo jak si vyměňovat mentory mezi firmami.Aktuálně působí jako manažer, lektor soft skils, mentor a kouč. V předchozím zaměstnaní se mu podařilo úspěšně vybudovat vzdělávací centrum pro Siemens VDO. Mezi jeho zájmy patři spojení inovací, lidí a technologií, leadership, koučink, vzdělávání a práce s talenty.

Martin Grau

Martin Grau

Linkedin a HR

LinkedIn Head of Sourcing
Česká spořitelna, a.s.

Od začátku své kariéry se pohybuji v bankovním sektoru. Po absolvování trainee programu v UniCredit Bank jsem se věnoval obchodu s klienty jakožto osobní bankéř. Následně se mé směřovaní přesunulo na ústředí společnosti, kde jsem měl na starosti zejména navyšování prodejní efektivity distribuční sítě. Po pěti letech strávených v útvarech zaměřených primárně na prodej jsem změnil kurz a zamířil do oblasti řízení lidských zdrojů v rámci České spořitelny. Po zkušenostech v rámci L&D a projektově metodického řízení jsem převzal zodpovědnost za strategický management náboru zaměstnanců. I na problematiku HR se snažím stále dívat pohledem člověka "srostlého" přímo s businessem společnosti. V současné době se zejména specializuji na sociální sítě, budování značky zaměstnavatele a tvorbu náborových inovací. 

Pavla Žákovská

Pavla Žákovská

Nové inspirace ve vzdělávání a rozvoji zaměstnanců

LinkedIn President
ICF Czech Republic Charter Chapter

Jako absolventka pedagogické fakulty Masarykovy univerzity a následně Univerzity Karlovy, obor anglický jazyk a literatura, se původně věnovala výuce cizích jazyků a překladatelství. Nyní však již téměř 20 let působí jako profesionální lektor a kouč. Praktické dovednosti v oblasti vzdělávání a rozvoje dospělých získala mimo jiné i v rámci řízení projektů a vedení týmu konzultantů a lektorů české pobočky mezinárodní vzdělávací firmy Van Dalsum & Schouten, u jejíhož založení stála v roce 1996. Od roku 2000 její služby, pod značkou VDS Training & Development, využívají mezinárodní korporace i české společnosti.

Profesionálnímu koučování se věnuje od roku 1997. Od roku 2008 je členkou Mezinárodní federace koučů – ICF (International Coach Federation), kde v roce 2011 získala certifikaci úrovně PCC - Professional Certificated Coach.

Od května 2014 působí jako prezidentka ICF Czech Republic Charter Chapter (ICF ČR) www.coachfederation.cz.

Alena Kozáková

Alena Kozáková

Vzdělávací aktivity a vazba na byznys výsledky

LinkedIn Ředitelka lidských zdrojů
Iveco Czech Republic, a. s.

Je absolventkou právnické fakulty Masarykovy Univerzity  v Brně. MBA studia absolvovala na podnikatelské fakultě VUT v Brně a Notingham Trent University. Po ukončení studií na právnické fakultě pracovala ve Vagónce ve Studénce, kde se jako firemní právnička a později personální ředitelka podílela na řadě strategických korporátních a organizačních změn. V roce 2003 přijala nabídku a stala se personální ředitelkou akciové společnosti Karosa, a.s. ve Vysokém Mýtě. V souladu s rozvojem společnosti a rostoucím významem jejího výrobního závodu produkujícího autobusy na trhy střední a východní Evropy se změnil nejen název společnosti na Iveco Czech Republic, a.s., ale také role Aleny Kozákové. Její odpovědnost za řízení a rozvoj lidských zdrojů byla rozšířena kromě České a Slovenské republiky také na obchodní týmy a právní subjekty Iveco působící na Ukrajině, v Litvě, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku a dalších zemích východní Evropy. Dnes je HR Country manažerkou a členkou HR týmu pro region EMEA ( Evropa, střední východ a Afrika).

Je nositelkou ocenění HR Manager roku 2006.

František Mika

František Mika

Co si doba od T&D žádá?

LinkedIn CEO
MMI s.r.o.

Pracuje od roku 1990 v manažerských pozicích. Má více než 15 let zkušeností jako konzultant a lektor managementu v oblastech People Management a Information Management. Je ředitelem společnosti MMI, s.r.o.

Od roku 1998 do roku 2014 byl voleným prezidentem profesní neziskové organizace People Management Forum a editorem odborného měsíčníku HR forum od jeho založení v roce 1999. Od roku 2009 je správcem HR forum CZ, největší profesní diskusní skupiny tohoto typu na LinkedInu.  

Absolvoval na ČVUT Praha v oborech Automatizované systémy řízení a Programovací systémy. V oboru řízení získal kvalifikaci v zahraničí: Training in HR Management Systems (Bradford / UK), Training of Trainers in HR Management  (Ashridge / UK), a Training in the Methods of Management (Charleroi / Belgium). Jako Client Partner FranklinCovey získal mezinárodní certifikaci v oblastech 4 disciplíny realizace, Úspěšný projekt, Úspěšná realizace změny.

Účastnil se mezinárodních projektů, jako Profiles and Training Needs of Czech Managers, Human Resource Development, Top Managers Training Programmes. Je autorem řady článků v periodikách HR forum, Hospodářské noviny, Kariéra, Ekonom a dalších. Lektorsky působil dlouhodobě v manažerských, HR, MBA a MsC in HRM  programech.  

Markéta Králová

Markéta Králová

Nastavení funkční strategie T&D

LinkedIn HR Director
Bohemia Sekt, s.r.o.

Vystudovala Pedagogickou fakultu na Západočeské univerzitě v Plzni. Do společnosti Bohemia Sekt nastoupila na pozici asistentky generálního ředitele. Postupně se vypracovala na pozici vedoucí sekretariátu, následně vedoucí HR a interní komunikace. Na současné pozici HR manažerky vedla projekt vytvoření strategie HR a zodpovídá za veškeré HR procesy společnosti, které byly ve spolupráci s vedením společnosti v průběhu posledních dvou let implementovány.

Radek Procházka

Radek Procházka

moderátor

LinkedIn Obchodní ředitel
top vision s.r.o.

Vystudoval PedF v Hradci Králové a FF v Olomouci. Svou profesní kariéru začal ve společnosti Henkel & Schwarzkopf, kde působil na pozici obchodního reprezentanta, KAMa a Sales managera pro ČR se zodpovědností za řízení prodejních aktivit na českém trhu. V letech 1997-2008 pracoval jako Project Leader ve společnosti Mercuri International. Hlavní náplní jeho práce byl FMC, Automotive a Pharma Segment Leader, KAM, Sales management a Leadership Academy a koučování. Od roku 2009 působil ve společnosti HARTMANN-RICO na pozici HR ředitele pro střední a východní Evropu včetně Turecka a Ruska. Od roku 2014 zastává ve společnosti top vision pozici KAM a od září tohoto roku stojí v čele obchodního týmu společnosti. Věnuje se konzultační a trenérské činnosti. Ve vlastní společnosti zastupuje dvě skandinávské sportovní značky pro český trh. Jeho přístup lze označit jako výkonově orientovaný, velmi praktický, těžící ze zkušenosti obchodní i top manažerské.

Alice Chamrádová

Alice Chamrádová

Co si doba od T&D žádá?

LinkedIn HR Director Russia&Kazakhstan
Nutricia Russia

Vystudovala jednooborovou psychologii FF UK v Praze a pracovala jako psycholog s dětmi a později v krizovém centru pro dospělé. V oblasti human resources působí 18 let, během nichž získala zkušenosti v sektorech finančním, telekomunikačním, farmaceutickém a FMCG na českém a slovenském trhu. Má za sebou několik projektů souvisejících se změnou a rozvojem firemní kultury. Poslední dva roky pracuje v Moskvě na pozici HR ředitelky ve společnosti Nutricia pro Rusko a Kazakhstán. Zároven působí jako interní kouč, mentor a lektor a zaměruje se na rozvoj leadershipu.

Petr Koukal

Petr Koukal

Inspirace sportem "be the best"

LinkedIn Professional Badminton Player
Český olympijský výbor

Historicky nejúspěšnější český badmintonista, kvalifikoval se na OH 2008 v Pekingu, bojoval se světovou špičkou, ale v roce 2010 mu byla diagnostikována rakovia. Dokázal se uzdravit a navíc také vrátit do vrcholového sportu a v roce 2012 byl vlajkonošem české výpravy na OH v Londýně. Kromě sportovní kariéry předsedá také Komisi sportovců ČOV a dlouhodobě se snaží prosadit na poli sportovního marketingu. V roce 2014 založil Nadační fond Petra Koukala a projektem STK PRO CHLAPI se snaží bořit tabu mužského zdraví upozornit na důležitost preventivních prohlídek.

Josef Šindelka

Josef Šindelka

Co si doba od T&D žádá?

LinkedIn Senior Human Resources Manager
Red Hat Czech s.r.o.

Zkušenosti z oblasti lidských zdrojů získával postupně od roku 1996 na různých pozicích. Počínaje rolí HR generalisty v  Adamovských strojírnách a.s., přes sedm let strávených v hi-tech výrobní společnosti Celestica, kde postupně prošel různými HR manažerskými pozicemi od manažera náboru až po Site HR Manažera. Původním vzděláním je matematik a fyzik.
Nyní pracuje jako Senior Global Strategy Manager ve společnosti Red Hat, kam nastoupil v roce 2007. Jeho dnešní rolí je vytváření dlouhodových HR strategií definovaných na základě potřeb businessu, a to zejména se zaměřením na Organisational design, Change leadership, podpora při vytváření business strategií, koučink, zavádění HR Business Partneringu na všechny úrovně HR struktur regionálně i globálně, slaďování regionálních a korporátních přístupů v rámci zákaznických i HR týmů.
Jeho životní filosofie je postavena na otevřenosti, upřímnosti, naslouchání, férovém přístupu a neutuchajícím optimismu se snahou brát každou i sebevíce složitou překážku jako dárek od života.
Absolvoval certifikovaný koučovací výcvik.

Denisa Kubová

Denisa Kubová

moderátorka

LinkedIn Senior Key Account Manager
top vision s.r.o.

Během své desetileté obchodní a konzultantské praxe se věnovala klíčovým zákazníkům a implementaci nových produktů na tuzemský bankovní trh, jako interní trenér obchodní sítě pak předávání produktových znalostí, komunikačních a prodejních dovedností. Od roku 2008 se ve společnosti top vision zabývá vzděláváním a rozvojem jako Senior Key Account Manager, kde využívá svých bohatých odborných a komunikačních zkušeností i znalostí korporátní kultury firem.

Tomáš Vokáč

Tomáš Vokáč

Současné trendy firemního jazykového vzdělávaní

LinkedIn Director of Studies
Caledonian School

Vždy jsem souhlasil s G. B. Shawem, že „Jediná cesta k vědění je činnost“. Pro vzdělávání, ať jazykové či profesní to platí dvojnásobně, protože jak praví anglické přísloví „practice makes perfect“. Každopádně na studium jsem nijak nezanevřel, absolvoval jsem Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, kde jsem také obhájil doktorát (Ph.D.). Vzdělávání dospělých se věnuji více jak 14 let a jsem rád, že jsem si prošel jak stranu lektorskou a školitelskou, tak stranu metodickou, organizační a manažerskou. V současné době mám na starosti mezinárodní tým více než 500 lektorů, trenérů, metodiků a školitelů ve společnosti Caledonian School a Tutor (Edua Group). Zodpovídám za kvalitu a metodiku jazykové výuky, nábor lektorů, partnerské školy, program lektorského rozvoje a vzdělávání Caledonian School Academy, vývoj nových produktů a zavádění moderních technologií do jazykového vzdělávání. Zároveň vedu oddělení jazykových auditů a testování a sekci Caledonian Consulting, ve které se věnujeme nastavování efektivních procesů jazykového vzdělání ve firmách. Volný čas patří mé rodině, přípravě knihy o francouzském divadle a teorii a praxi kulturního managementu a kreativních průmyslů.

Jaroslav Duspiva

Jaroslav Duspiva

Nastavení funkční strategie T&D

LinkedIn Partner a Country Manager
ACCESS ASSESSMENT s.r.o.

Absolvent MBA Manchester Metropolitan University (PIBS) a VŠE. Profesionální kariéru začal v Plzeňském Prazdroji, a.s., (SABMiller Group), kde během 15 let působil na manažerských pozicích v oblasti exportu, strategického plánování, marketingu a HR (na pozici manažera vzdělávání a rozvoje odpovědného za strategii a provádění vzdělávacích a rozvojových programů a na pozici Human Capital Development Manager zodpovědného za strategii a řízení implementace procesů náboru, adaptace, Talent Management a Exit Management). Rovněž se stal členm představenstva Pilsner Urquell International, a.s. V roce 2007 založil společnost Access Assessment s.r.o., kde působí jako Partner a Country Manager pro Českou republiku. Tato agentura poskytuje služby v objektivním hodnocení, rozvoji a HR poradenství v několika zemích Evropy a zastupuje významné zahraniční společnosti Talent Q a CEB SHL v ČR/SR. Pracuje také jako externí HR Manager pro komerční společnosti. Již několik let pracuje jako lektor a moderátor různých konferencí a rozvojových akcí v oblasti lidských zdrojů.

Jiří Kastner

Jiří Kastner

Mentální koučink vrcholových sportovců

LinkedIn jednatel
KASTY, s.r.o.

Ve své praxi využívá jak studia psychologie a pedagogiky z Univerzity Hradec Králové, tak i manažerské vzdělání z Business School Nederland. Pracuje jako lektor, kouč a mentor manažerů, obchodních týmů, vrcholových sportovců a talentovaných lidí, kteří jdou za úspěchem ve svém oboru.Zároveň ze svého cestování po světě čerpá inspiraci pro své klienty, kteří hledají především vnitřní klid a životní spokojenost.  www.your-guide.cz

Jiří Kastner je majitelem eventové agentury KASTY.CZ, která se specializuje na firemní eventy a eventový marketing.
Od roku 2010 je předsedou představenstva Asociace firemních sportů a zdraví, o.s. www.afsz.cz

Pravidelně přednáší na odborných fórech a je zván k diskuzím především v oblastech dosahování maximálního výkonu, úspěchu, motivace, osobní spokojenosti a vnitřního klidu. Např. www.manazerskeforum.cz

Petra Symonová

Petra Symonová

Nastavení funkční strategie T&D

LinkedIn HR Generalist
Karlovarské minerální vody, a.s.

Vystudovala personální řízení a vzdělávání dospělých. V oboru HR začala působit nejdříve v personální agentuře, poté přešla do nadnárodní korporace KPMG Česká republika, s.r.o., kde působila jako koordinátor vzdělávacích aktivit. Své zkušenosti se následně rozhodla zhodnotit ve společnosti Karlovarské minerální vody, a.s. a Poděbradka, a.s. Z pozice specialisty na evropské dotace a vzdělávání a rozvoj pracovníků se později posunula do pozice HR business partnera pro vybrané divize společnosti. Oblast firemního vzdělávání se za jejího působení postupně vyvinula směrem k rozvoji zaměstnanců díky dlouhodobým a komplexním projektům, ve kterých jsou zasazovány potřeby jednotlivých pracovníků do celkového systematického konceptu a strategie společnosti.

Libuše Ďurišová

Libuše Ďurišová

Baťa - inspirace pro firemní vzdělávání

Pedagog
Střední škola obchodně technická Zlín

PaedDr. Mgr. Libuše Ďurišová, Ph.D. se narodila v rodině bývalého Baťova mladého muže ve Zlíně na Letné, ve čtvrti, kterou Baťa postavil. Byla vychovávána v duchu Baťových zásad a již od dětství slýchala, jak to ve Zlíně za Bati vypadalo. Po studiích na gymnáziu ve Zlíně a Pedagogické fakultě v Ostravě vyučovala nejprve na základních školách v Brumově-Bylnici a Trnavě u Zlína. Od roku 1996 působí na Střední škole obchodně technické ve Zlíně, jejímž zřizovatelem je Univerzita Tomáše Bati, kde na Fakultě managementu a ekonomiky absolvovala doktorské studium a získala titul Ph.D. K  podrobnějšímu studiu baťovské doby ji přivedl nejen vliv rodinné výchovy, ale zejména profesní obdiv k Baťově dokonalému vzdělávacímu systému. Ve svých pracích se proto věnuje především baťovskému školství a možnostem implementace jeho prvků do současných podmínek.