Přednášející minulého ročníku

2017

Petr Skondrojanis

Petr Skondrojanis

Moderace

LinkedIn Zakladatel
Cocuma.cz

Působí v HR přes 23 let. Spoluzaložil tři personální agentury. Urputně propaguje částečné úvazky, protože má za to, že pokud jich nebudeme mít více, nebudeme konkurenceschopní. Jeho filozofií je, že člověk je tvůrce a je součástí veškeré tvorby, a proto není možné na něj v žádném procesu zapomenout, což se nám bohužel dnes stává čím dál častěji. Proto na konci roku 2015 vytvořil tržiště firemních kultur cocuma.cz, portál, kde potkáte lidi, kteří tvoří firmy. Petr je HR (Human Relations) profesionál, High Resolution recruiter, Business Developer, táta, občan ČR a na prvním místě člověk. Pro své mnohdy radikální názory bývá označován za „volného radikála“ českého HR. A toto označení podle něj možná platí i proto, že se nerad váže.

David Vrba

David Vrba

Co nás v T&D čeká a (asi) nemine

LinkedIn CEO
EDUA Group

David Vrba vystudoval zahraniční obchod na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE. Podstatnou část své profesionální kariéry svázal s globální technologickou společností 3M, kde úspěšně zastával mnoho manažerských pozic, včetně role generálního ředitele 3M Česko. V poslední době působil jako transformační manažer v lokálních společnostech, mimo jiné jako interim COO v Zátiší Group. Od července 2017 zastává pozici generálního ředitele EDUA Group. Jako mentor a kouč se věnoval rozvoji mladých manažerů a své investiční činnosti. Je velkým zastáncem celoživotního vzdělávání, účastní se řady špičkových kurzů, které mu pomáhají držet krok s rostoucími požadavky na roli exekutivního manažera.

Opher Brayer

Opher Brayer

Talent management

LinkedIn Executive Talent Development Mentor, Personal Branding Expert & Management Strategy Consultant
Stages - Smart human good human

Původní profesí jazzový hudebník a učitel Opher Brayer vyvinul se svým týmem za poslední čtvrtstoletí více než 60 vysoce účinných postupů pro práci s talenty, řešení problémů, rozvoj kreativity i obchodních strategií. Jeho inspirativní metody pomáhají k úspěchu firmám po celém světě.

Alexandra Garcia Gjuric

Alexandra Garcia Gjuric

Opravdu se lidé bojí změn? - panelová diskuse

LinkedIn Change Management Lead
g2change

Během své kariéry Alexandra vedla oddělení komunikace a komunikaci mezinárodních programů ve velkých firmách. V posledních letech se věnuje především change managementu.
Osm let pracovala pro globální pojišťovací společnost ING (nyní NN) na lokálních i celoevropských pozicích.
V roce 2014 opustila Alexandra korporaci a připojila s k Netmailu, jedinému prémiovému partnerovi Google G Suite  ve střední a východní Evropě. Jako Change Management Director pomáhá klientům především z řad bank a velkých firem komunikovat, spolupracovat a měnit kulturu.

V létě 2016 založila Alexandra svou vlastní konzultační firmu g2change, která se soutředí na change management a pracuje s českými i zahraničními klienty.

David Lorenc

David Lorenc

Opravdu se lidé bojí změn? - panelová diskuse

LinkedIn Chief Digital Officer
Fincentrum

David Lorenc pracuje 20 let v českých i zahraničních bankách. Začínal na pobočce jako osobní bankéř a přes různé pozice zejména v Marketingu, Produktu a Distribuci se dostal až do top managementu. Pracoval v eBance, GE Money (ČR a Austrálie), ČSOB a České spořitelně. Převážně měl na starosti spojení finančních služeb a různých technologií, ať už to bylo internetové či mobilní bankovnictví, weby, call centra či sociální sítě. Od roku 2015 pracuje ve Fincentru jako Chief Digital Officer.

Mgr. Jaroslava Rezlerová

Mgr. Jaroslava Rezlerová

Změna HR ve funkční společnosti - panelová diskuse

LinkedIn Generální ředitelka
ManpowerGroup Česká republika a Slovenská republika

Absolventka filozofické fakulty University Karlovy, obor francouzský a český jazyk a literatura. Získala titul DESS (francouzská obdoba MBA) na univerzitě v Lille ve Francii a na VŠE Praha. V letech 1997 – 2001 spoluzakládala a pracovala pro Francouzsko-českou obchodní komoru, kde byla, i po svém odchodu, po další čtyři roky zvolena členkou představenstva a viceprezidentkou.

Od poloviny roku 2001 působila jako generální ředitelka Manpower Česká republika, od října 2007 se její působnost rozšířila o Slovensko. Od roku 2012 je generální ředitelkou ManpowerGroup Česká republika se zodpovědností za Manpower, Experis, Right Management a ManpowerGroup Solutions.  Pod jejím vedením se obrat společnosti zvýšil ze 75 mil. na 3,6 mld. Kč. V současné době poskytuje ManpowerGroup v České republice a na Slovensku služby 2 000 firmám, kterým vyhledá 36 000 nových spolupracovníků za rok.

Mrg. Rezlerová je zakládající členkou a od roku 2010 prezidentkou Asociace poskytovatelů personálních služeb – APPS, sdružující největší personální a pracovní agentury a je také členkou představenstva People Management Fora - profesní neziskové organizace pro personalisty, která sdružuje největší tým profesionálů v oblasti lidských zdrojů v České republice.

Filip Dřímalka

Filip Dřímalka

Future skills - panelová diskuse

LinkedIn CEO
Digiskills

Pomáhá firmám objevovat a realizovat příležitosti v digitálních inovacích. S Digiskills.cz se zaměřuje na revoluční formát vzdělávání, využívání aplikací, online služeb a technologií ve výuce. Propaguje microlearning, jednoduché online vzdělávání prostřednictvím krátkých, samonosných videí a screencastů.  V rámci dalších projektů klientům vymýšlí nové produkty a služby, navazuje technologická partnerství a objevuje příležitosti v digitálním světě. Pro své přednášky vytvořil metodiku „1-2-3-4 Innovation FrameworkTM“ – první reálný návod pro digitální transformaci. 

Dagmar Ševčíková

Dagmar Ševčíková

Future Skills - panelová diskuze

LinkedIn Viceprezident, People
Socialbakers

Dagmar Ševčíková vykonává od července 2016 pozici VP, People v úspěšném českém start-upu Socialbakers. Předtím působila čtyři roky v roli Personální ředitelky ve společnosti Microsoft v ČR a více než sedm let ve firmě Avery Dennison, kde byla odpovědná za region východní Evropy, Blízkého Východu a Afriky. V personalistice má více než desetiletou praxi na nejrůznějších pozicích v tomto oboru. Je držitelkou magisterského titulu z katedry Andragogiky a personálního řízení na Karlově univerzitě v Praze.

PhDr. Petra Drahoňovská

PhDr. Petra Drahoňovská

Změny HR z pohledu kariérového kouče

LinkedIn Kariérový kouč
Career Designer

Věnuje se kariérovému koučinku a tréninku se zaměřením na techniky práce na osobní značce a osobním marketingu. Svým klientům pomáhá se změnami jejich kariérních cest i se strategií profesního růstu, ať už uvnitř firmy jako prevenci syndromu vyhoření, či při hledání nového zaměstnavatele.

Vedle B2B a B2C práce s klienty se zaměřuje na tvorbu a design kariérových aplikací a nástrojů, je autorkou kariérového diJÁře, unikátního nástroje pro self career management. Třikrát získala ocenění Národní ceny kariérového poradenství. Věnuje se vzdělávání kariérový poradců.

Petra se specializuje na trendy na trhu práce v Evropě a ve Střední a Severní Americe. Část roku pracuje v komunitě digitálních nomádů v Antigua Guatemala.

Vystudovala Fakultu sociálních věd. Absolvovala certifikovaný kurz ILM London Coaching, a švýcarský kurz CH-Q - competence management (level B1).

Jan Dobeš

Jan Dobeš

Age Management

LinkedIn Viceprezident
České Asociace Age Managementu

Mgr. Jan Dobeš (*1976), vystudoval obor psychologie a speciální pedagogika na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy Praha (2004), zabývá se v oblasti pomáhajících profesí psychoterapií (dětská a rodinná psychoterapie, systemická individuální a rodinná psychoterapie), vzděláváním a poradenstvím v oblasti sociálního začleňování pro osoby bezpřístřeší a problematikou socio-etnickým vyloučením. V oblasti rozvoje a podpory personálního řízení a vedení zaměstnanců se orientuje na oblast systémového zavádění age managementu do firem a organizací, tématem pracovní schopnosti (Work Ability Index™) a tématem dlouhověké společnosti s vazbou na udržitelný pracovní trh v ČR.
V rámci profesní kariéry působil na pozici psychoterapeuta, lektora profesního a osobnostního rozvoje, v období 2012 – 2014 pracoval na pozici náměstka MPSV ČR pro oblast politiky stárnutí, sociálního začleňování, rovných příležitostí a odvolací agendy v rámci nepojistných sociálních dávek.
V rámci age managementu je spoluzakladatelem a viceprezidentem České Asociace Age managementu z.s. (ČAAM) nabízí poradenskou a vzdělávací činnost.

V rámci národních koncepčních materiálů se spolupodílel na přípravě a schválení Národní akční plán podporující přípravu na pozitivní stárnutí na období 2013 – 2018, Národní strategii sociálního začleňování do období 2020.

Irena Konečná

Irena Konečná

Zdravá Firma

LinkedIn Konzultantka, psycholožka a koučka
VŠAPs - Vysoká škola aplikované psychologie

Nacházet nové cesty, objevovat nové možnosti a učit se, dává mému životu směr a přináší mi radost. Rozvoj lidí je moje srdcová záležitost. Věnuji se mu víc jak 10 let a stále ráda. Pro své klienty připravuji a vedu programy tréninkových a rozvojových aktivit, zvládání stresu, interní komunikace. Pracovala jsem s klienty, jako jsou Tesco, Gumotex, DNS, a.s.

David Koláček

David Koláček

Future Skills - panelová diskuze

LinkedIn Manažer vzdělávání
Seznam.cz

David se se svým týmem stará již osmým rokem o to, aby se s lidi ze Seznamu rozvíjeli a vzdělávali pro svoji práci. U jedničky na internetovém trhu to ani jinak není možné. Sám říká, že jeho tým je vlastně vzdělávací agenturou uvnitř Seznamu. Malou co do počtu lidí, velkou z hlediska portfolia služeb, které do firmy dodávají.

Matěj Hochel

Matěj Hochel

Gamifikace

LinkedIn Kouč, konzultant a facilitátor
MindArt

Věřím, že sebepoznání, práce na sobě a touha zlepšovat se je přirozenou lidskou potřebou. I proto mě již 10 let baví pomáhat lidem vybočovat z vyjetých kolejí a objevovat nová řešení v profesním i osobním životě. Věnuji se práci s jednotlivci formou koučinku, práci s týmy a skupinami, ale také hledání alternativních forem učení, které někdy jdou za hranu toho, co si obvykle představujeme pod rozvojem a vzděláváním. Mezi má oblíbená témata patří kreativní myšlení, využití hry v rozvoji dospělých a facilitace jako nástroj pro podporu rozvoje týmů, skupin a komunit. Hlavou jsem racionální vědec ("poznamenaný" prací v empirickém výzkumu v oblasti neuropsychologie) a srdcem psycholog ctící lidské emoce, intuici i spiritualitu. Miluji pobývání v přírodě a balancování na slackline - 2,5 cm širokém popruhu napnuté mezi dvěma body. 

Martina Grygar Březinová

Martina Grygar Březinová

Změna HR ve funkční společnosti - panelová diskuse

LinkedIn ex CEO
Sodexo Benefity

Martina Grygar Březinová posledních 6 let vedla společnost Sodexo Benefity, největšího poskytovatele zaměstnaneckých benefitů. Do Sodexo Martina nastoupila v roce 2006 jako finanční ředitelka a v roce 2010 se ujala vedení celého týmu. Martina byla také jednou z aktivních členek SWIFt (Sodexo Women’s International Forum for Talent). Fóra, které je poradenským orgánem globálního CEO Sodexo a posouvá téma diverzity v Sodexo kupředu. Loni na podzim si Martina dala roční kariérní pauzu a rok věnovala své rodině, sobě a spolupráci s Montessori Institutem Prague, který v červenci uspořádal v Praze 28. mezinárodní Montessori Kongres. Martina je ambasadorkou pražského klubu Minervy 21. Martina je aktivní mentorkou Odyssey a Minervy 21. V roce 2014 se stala vítězkou prestižního ocenění „Top odpovědný leader”. Několikrát byla oceněna v anketě Top 25 žen českého byznysu a časopis Forbes ji několikrát zařadil mezi nejvlivnější ženy Česka. 

 

Lucie Lidinská

Lucie Lidinská

Změna HR ve funkční společnosti - panelová diskuse

LinkedIn HR Project Manager
Česká spořitelna

Lucie se v prostředí HR pohybuje více než 15 let. Ještě v rámci studií na Vysoké škole ekonomické v Praze začala působit ve společnosti Deloitte, v divizi Management Consulting, kde se téměř 10 let věnovala převážně tématům týkajícím se transformace a redesignu HR procesů. Dále se zaměřovala na oblast řízení pracovního výkonu a přípravu kompetenčních modelů zejména pro globální společnosti. Prakticky se HR věnovala na Ministerstvu zahraničních věcí ČR,  kde působila v transformačním týmu se zodpovědností za oblast personalistiky. Od loňského roku se v České spořitelně věnuje oblasti performance managementu a vede projekt na zefektivnění a zkvalitnění HR služeb pro manažery a zaměstnance ČS. Téma performance managementu si Lucie zvolila také jako téma svého doktorského studia, publikuje v odborných a vědeckých časopisech se zaměřením na HR a management.